Benim bebeğimdede var o maalesef. Sürekli temizlediğim halde. Damlayla ıslatıp çekiyordum sürekli ama yetmiyormuş meğer. Dola dola genzine akmış bebeğimin şimdi serum fizyolojikle şırıngayla temizliyorum. Pat pat sırtına vuruyorum yarısı dökülüyor kalanı aspiratörle çekiyorum. Bir güzel atıyor kakasından. Kan vermiştik. Alerjik bir bebek çıktı benimki. Uni baby yumuşatıcı kullanıyordum. Kestim onların hepsini. Toza,kokuya dikkat vs dikkat ediyorum. Bir de doktorum süt alerjisi olan bebeklerde de olur dedi. Bir sorun birdahaki gidişinizde isterseniz.