Gmznr2909 Kızlar allahin izniyle ikinci oğlun yolda ama şöyle bir şey var 35+5 haftalık ama 32 haftalik gözüküyor şuan ki kilosu 1799gr doktorda dedi ki kalbi iyi durumdaymis ciğerleri organları gelişimi tamamlamış çok şükür bu yüzden erken dogurtucaz dedi yarin başka şehirde ki bir hastaneye sevk etti nihayi kararı orada ki doktor verecek. Böyle bebeği küçük ve erken doğanlar tecrübeleriniz nelerdir. Bu arada almanyadayim
momysncp_ Gmznr2909 ben prematüre doğum yaptım ama gelişim geriliği yoktu bahsettiğiniz durumu arkadaşım yaşadı 36 ya da 37ydi sanırım doğum haftası gelişim geriliği vardı 1900 doğum yaptı 1700 doğdu ciğerlerinde sorun yoktu küveze alınmadı (kuvezin kilo ile ilgisi yok) ama taburcu olduktan 2 saat sonra ateşlendi enfeksiyonu yüksekti 15 gün kuvezde kaldı taburcu oldu. Gayet sağlıklı suan 2 yaşında yaşıtlarıyla eşit.
twinboymama Gmznr2909 çok şükür benim ikizlerim de kuvöze girmedi ama kuzenim 7. ayda doğum yaptı 1700gr civarıydı bebeği. biraz kuvözde kaldı şu an 1.5 yaşında ve yaşıtlarını yakalayalı çok oldu. Allah yardımcınız olsun, sağlıkla kavuşur büyütürsünüz inşallah bebeğinizi
baykuskiz_ Gmznr2909 31. Haftada dogum yaptim. Kizim 1600 gr oglum 1900 gr dogdu. 2 hafta kuvozde kaldılar
Erkencikus42 1 hafta oldu ben doğum yapalı, 33+2 de doğurdum. Şuan küvezde bebeğim, sağlık durumu çok şükür iyi fakat kilo almasını bekliyorlar. Korkma bişey olmaz
yagmurkokusu_ Gmznr2909 31+5 haftalıkken doğdu. Şuan düz 6 ay 19 günlük 3 gün entübe edildi sonra Küvözden verildi. 38 gün kaldı.
Gmznr2909 yagmurkokusu_ Bgulce Asya011 Haydinn Ezgizem23 black00 yagmurkokusu_ verdiğiniz cevaplarla içime su serptiniz allah hepinizden razı olsun.. rabbim cümlemizin evlatlarını korusun bizlere bağışlasın. Doktor negatif konuşmadı ama anne yüreği çok üzüldüm ve endişelendim inşallah yarın güzel haberler alırım
black00 Gmznr2909 34+5 te doğdu hiç sıkıntım yokken bi anda gelmek istedi bebeğim 2345 gram küvöze girmedi şükürler olsun ki şuan 9 aylık 10 kilo😊
Ezgizem23 Gmznr2909 benim kızım 37 haftalık idi ama ultrason da 34 haftalık çıkıyordu aynı sizin gibi hafta gerilemesi vardı 2200 doğdu bir sıkıntı çıkmadı nesaf alımı iyidi sadece sarılık geçirdi oda bir hafta sürdü sık sık beslenmesi lazım şimdi 11 aylık maşallahi var hiç durmuyor ☺️ hiç endişelenmeyin inşallah sağ saglim kucağınıza alırsınız
Haydinn Gmznr2909 yeğenim 1800 gr doğru 35 haftalıktı sanırım hemen annenin yanına geldi ertesi gün de evimize 🥰 şimdi 5 aylık olcak bile korkmayın sağ salim kavuşacaksınız inşallah dualarım sizinle 🤍
Asya011 Gmznr2909 35 Gmznr2909 35+2 yaptım 2485 gr doğru küvöze yatmadı çok şükür 2 kere doğumdan önce ciğer geliştirici yazılmıştı iğne şuan 13 aylık gelişim gerliği ve anormal bi durum olmadı çok şükür
Sariburun Gmznr2909 34+5’te 1800 doğdu oğlum, şimdi 11 aylık 🧿 ilk zamanlar biraz zor oluyor emzirmek falan ama 1 ay sonra geçiyor. 5 gün kontrol amaçlı yoğun bakımda kaldı oğlum, darısı sorunsuz sizin başınıza 🙏🏼
Bgulce Gmznr2909 merhabalar benim bebeğim nerdeyse 40 haftayı tamamladı ama 35 haftayla uyumlu doğdu. 2500 gram bile yoktu. 30. Haftadan sonra geriden geldi ama benim doktorum hep minyon bir bebek olacak dedi sorun görmemişti sadece son hafta hareketleri azaldı ve haftası da dolduğu için riske atmak istemedik suni sancı ile doğdu, çok da sağlıklıydı.
Turunckafam Gmznr2909 canım hiç korkma koleztaz yuzudnen bebeğim beslenemiyorrdu zor 35+6 dayandım 1700 gram doğum yaptım hiç sorunu yoktu sadace kuvezde 24 gün kaldı ve şükür şuan 28 aylık 🙏 benim.bebegumde 32/33 gözüküyordu… Sağlıkla doğumunu yap inşallah korkma Allah yardımcın olsun ❣️ İnanki evet çok üzülüyorsun falan amaa onlar çok güçlü ben hergun kapısında 5 dk.girmem için ağlardım herkes sakin ol o çok iyi derdi Allah sabrını veriyor sağlıkla kucağına al canım 🌸
Sesss_s Gmznr2909 30 haftalık dogum yaptım ama kızım onden gidiyordu gelişimi dogdu 2.5 kiloydu cigerleri gelişmedigi için ve enfeksiyon oldugu için küvezde kaldı 2 hafta cıkarken 1700 kilosu ama saglıklıydı cok sükür ama bagısıklıgı cok düşükdü ve sürekli enfeksiyon geçirdi hep hastladı bizde cok pimpirikli davrnadık dogdukdan 40 sonra tekrar ameliyat oldu ve 43 hastaneler kaptıldı koronadan dolayı bakımı zor du biraz ama koraya denk geldigi için hiç evden cıkmadık o süreçte suan 3 yasında yaşıtlarıyla bir artık Cok korkuyordum geri kalır gelişmez diye ama biraz özenle bakılırsa hiç bir sorun olmaz inşllah . Kilosunu hiç dert etmeyin saglıklı olsun yeter ki