Ben liseden beri Brezilya fonu ve keratin yaptırırim ama emzirirken yaptırmayı doğur bulmuyorumm. Çok kimyasal kokusu kalıcı ve markadan markaya içerik değişiyor
Naturallab daviness falan içeriği iyi olanlar onlarda bile çok kimyasal var
Şuan saçımın uçları keratinli düz dipleri kıvırcık ona rağmen yapmaya cesaret edemedim.