Bana aynı durumu yapmak istediler ben evlilik dolayısıyla ayrılacaktım daha sonra bi tanıdık avukat vardı onunla görüştüm eğer sana bi kağıt imzalatacak olurlarsa asla imzalama dedi sonra dediği gibi oldu gittim oraya dilekçemi verecektim kabul etmedi bunu imzala yeter o dilekçe oluyor dedi birde dedi ki tamam tazminatını vereceğiz sen bunu imzalayıp gidebilirsin, bende tabi okudum önce kağıdı, kendim işten ayrılıyorum ve ordan hiçbir hak talep etmiyorum yazıyordu. Dedim ben bunu imzalamam imzalarsam hak talep edemem dedim bana orda laf kıvırdı yok öyle değilde orda prosedür gereği öyle yazar ama sen imzala biz vereceğiz dede falan filan neyse fotoğrafını çekeyim avukatıma göstereceğim o onay verirse imzalarım imzalama derse noter aracılığıyla isteklerimi ve istifamı iletirim dedim iyi ki de öyle yapmışım amaçları tazminat vermemekmiş yani size burda diyeceğim en iyi bilgiyi bi avukat verir onunla görüşün noter aracılığıyla da işten çıkıp tazminat istediğinizi beyan eden bi dilekçe gönderin iş yerine