Umutbebek1 benim bebeğim de prematüre. Siz ne şanşlısınızki emiyor. Benim bebeğim emmiyor sağıp biberonla içiriyorum(36 gün boyunca midesine inen hortumla beslendi. Emmedi ve ondan emmesini bekleyemezdim.) Makineyle kucaklaşmaktansa ki sağım yaparken bebeğimi kucaklayamıyorum, emmesini isterdim. Haklısınız zor ama bize ihtiyacı var. Küvezde kaldı mı, ne kadar kaldı bilmiyorum ama o günleri kapatmak yıllarımızı alacak.