Sabahtan beri huzursuzdu süt içince 10 dk falan geçiyordu huzursuzluğu ben de acaba boğazımı rahatsız diye düşünerek acile gittim. Doktor boğazı kızarmış ama antibiyotik gerekmez dedi. Pedifen ve tylor şurup verdi 4 saat aralıklarla dönüşümlü kullanacağız. Başka ne yapabilirim mama aldığı için sabah akşam su veriyordum onu gün içine yayayım dedim boğazı ıslansın yatıştırsın 😔 annem nane kimyon yapabilirsin azıcık verirsin dedi bilemedim tavsiyeleriniz var mı