sehnaz3466 Kızlar bu erkekler tam olarak ne zaman normale dönüyor evde beslemesi biraz zor oluyor özellikle de iki erkek 😂😄sabah basla yatana kadar kavgalı gürültülü geciyor 🙄
Glsh54 sehnaz3466 henuz o asamaya gelmedik iki erkek anasiyim ama olanlardan gordugum kadariyla kucukler buyuklerini kiskaniyor buyukler kucuklere gore daha sakin oluyo yani bilemeidm bizde bekleyip gorecez😆 ogullarim biri 6 yasinda digeri 3 aylik
ipekgumen1 sehnaz3466 benim 3 oğlan 🙈😜ama arada yaş farkı çok Büyük oğlum 19 Orta 15 Küçük 15 aylık 🤪🤭 Büyük oğlum üniversite okuyor yanımızda değil Orta oğlum lise 1 O yüzden sorun yok 😉
Emine003 sehnaz3466 2 tane oğlum var canım 🥰😋😋 biri 4 buçuk biri de 1 yaşına girecek 2 hafta sonra çok güzel anlaşıyolar maşallah diyim 🙈😂