Ysmn-12 Merhabalar. Yaklaşık 2 ay önce falan sprial taktırdım . Son 1-2 gündür alt tarafim da kaşınma gibi mi desem tuhaf bı his var bugün de hafif kanama gelmiş ? Doktora gidicem ama başına gelen var mı ? Ve sprial kaysa vs bir şey olsa nasıl anlarım