sevdiyea Konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ? Mayıs 15 te maaşımı aldım 22 sinde ücretsize ayrıldım kaç günlük iade yapmam gerekiyor
Zeyzey2019_ sevdiyea 22 mayıs ile 14 haziran arası dönemi iade etmeniz gerekiyor. Mali işler yapacaktir hesabını.
durukusunannesi_ sevdiyea memursanız maaş alıp çalışıyoruz ya şuan aldığınız maaş Haziran ayının maaşı bence 1 aylık geri ödeyeceksiniz.