Agaclargibi Kızlar her doktor başka birşey diyor kimi yaşında çift doz kimi tek doz bugün gittiğim doktor da 5 doz aşı önerdi şaşrdm iyice
Hkshkshsk Agaclargibi kız oğlum 7 aylıkken gittik ozaman 5 doz dedi 1 yaşını gorursede tek dozda yapılabilir yada 2 dozda olur fark etmiyor hengisi yapılacak sitede yazmıştı ozaman kaybettim onuda 5 doz biraz falza deqil mi ben daha yaptiramadim önümüzdeki ay gidicem bakalım
baykuskiz_ Agaclargibi simdi baslarsaniz dogru 5 doz. 2 doz nimenrix 3 doz bexsero Nimenrix yasindan sonra tek doz oluyor. Bexsero 2 yasina kadar 3 doz yapiliyor. Ama bazi doktorlar hatirlatma dozunu yaptırmıyor.
Gulceninannesi25 Agaclargibi 7 9 14 aylarda yapıldı iki yasa kadar bir doz daha var o yapılacak her doktorun takvimi farklı
Bebekcino 3 doz olması lazım menenjit 3. 5. Ve 13. Aylarda yapıcaz dedi doktorumuz ama sizin geç kalmış sanırım ondan değişik prosedür olabilir