Oğlum tam 24 aylıkken başladı kreşe hiç böyle sorunlar yaşamadık çok şükür 🙏 hatta öğle yemeğinden sonra pijama giyer uyurlar uyandıklarında yedek yolladığım kıyafeti giydirirler şimdi yaz geliyor kreş Sıcak oluyor diye her güne bir çorapta istediler terliyorlar ayaklarında mantar falan olmasın değiştirelim diye. Kesinlikle uyarın öğretmenlerinizi