Oğlum 1 hafta önce yürürken dengeyi bozup düşmüştü ve alnı morarmıştı geçmeye başlamıştı morluğu azalmıştı hemen hemen kaybolmustu , ancak bugün yataktan düştü nasıl becerdi nasıl oldu inanın bilmiyorum aynı morluk olan kısmın üstüne düşmüş ve baya morardı şişmeye başladı buz koydum ama çok ağladı 2 saattir gözlemliyorum huysuzluk göz kayması kusma vs gibi anormal bir reaksiyon göstermedi. içim içimi yiyor sonradan sıkıntı yaşayan varmı aranızda . Bilgisi olan yada ? Evde müdahale edilebilir mi yoksa hastaneye mi götürmek gerekiyor