OzEnAr kızlar harika haftalar diye bir program indirdim orda bir sonraki sıçramaya 1 gün kaldı yazıyor ne demek istiyor acaba bilen var mı 44 günlük
Zeynebim01 OzEnAr atak haftasına bir gün kalmış. atak döneminde huysuz olabiliyor ya çok uyuyor yada hiç uymuyor biraz zor geçiyor ama geçtikten sonra belli değişim oluyor bebekte 😊
Zeynebim01 OzEnAr canım gözünü korkutmak istemem ama biz ilk atagimizi geçirdik 1 hafta sürdü 🤭 biraz idare edecez mecbur😊
Zeynebim01 OzEnAr internetten atak nedir diye araştır bilgi alırsın. bebekler için önemli dönemler. gerçekten benim kızım ataktan sonra bizi farketmeye ve gülücük vermeye başladı 🥰 zor geçiyor ama sonu güzel oluyor
Zeynebim01 Deletedmom55 yaa gittikçe süresi artıyor demek ki. ilk zamanlardaki gibi zor geçiyor mu peki