Kızım 7 ay 6 günlük, son 1,5 haftadır falan gündüzleri çok az emiyor, teklif ettiğimde iki üç çekip etrafa bakınıyor dikkati çok dağılıyor,her şeyi inceliyor, emerken bir yerden çıt sesi gelse bırakıp ona bakmak istiyor, sessiz sakin bir yerde de emzirsem yatarak da emzirsem aynı. Hadi diyorum belki toktur ama 10 dakika sonra hazırladığım ek gıdayı bir güzel yiyor. Hadi ek gıda vermeyeyim emmeye zorlayayım desem aç kalmasından korkuyorum. Yemek yemek emmekten daha mı kolayına gelmeye başladı yoksa ek gıda daha mı hoşuna gitti, ilgiyi memeye mi toplayamıyor anlamıyorum. Tek tesellim gece birlikte yatıyoruz ve emerek uyuyor, geceleri alabiliyor anca anne sütünü. Gündüz göğüslerim çok ağrıyor tam boşalmadığı için, sütüm de epey var mastit olmaktan korkuyorum ve bebeğimin giderek memeyi bırakmasından 😕 ne önerirsiniz, bu durumu yaşayan var mı aranızda?