Sevaa02 Merhabalar oğlumun ayak tırnağının kenarında bu şekilde bir kabuklanma oluştu.ilk önemsemedim diğer parmağının tırnağı yırtmış gibi geldi ama bayadır düzelmedi. Benzerini gören var mı mantar mı acaba diye düşünüyorum doktora soracağım ama randevuya daha var maalesef. Elinde de böyle bi kabuklanma var devamlı dişlemeye çalışıyor bu ara. ![ https://mutluresim.com/images/2023/05/23/nXgZix.jpg]
Prensannesii__21 Tırnak batması değil öyle olsaydı kırmızı renkte şişerdi içi yeşil olurdu banada mantar gibi geldi