Merhaba, kullanan bir arkadaşım tavsiyesi ile Arçelik 900 KM aldım. Kullanan arkadaşlar var mı ?
İçerisinde koku kapsülü oluyormuş mesala ben ilk kez kurutma makinası kullanacağım.
Koku kapsülünün içeriğini nasıl değiştirebilirim? Ya da kaç ayda bir değiştirmem gerek ?
Kullanıp memnun kalan var mıdır ?