Alparslanbey_ Bebegim 2 ay 8 günlük probiyotuk kullanmayı bıraktık kaka yapmıyor en son 4 gün önce kaka yapmış hemen probiyotik alıp versem yapar mı azicik zeytinyağ verdim poposuna da sürdüm ama hala yapmadi
aura_meselesi_bu_sekerim Alparslanbey_ anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal tabi kilo alımı ve cisli bez sayısı da normalse Ben 2 ay bunun savaşını verdim de ordan biliyorum 😊
Teachermom8 aura_meselesi_bu_sekerim ya bizde anne sütü alıyoruz iki buçuk aylık ve hergun 4 kere falan kaka yapıyor bu normal mi
aura_meselesi_bu_sekerim Teachermom8 cisli bez sayısı ve kilo alımını takip et 1 hafta eğer normalse endişelenme ❤️
Melek24aras Teachermom8 normal canım benim oğlum bir günde 7kez yapardı doktora sordum normal dedi Şuan dört buçuk aylık o günlerini özledim kaka yapmasını bir gün yada iki gün sonra kaka yapiyor büyümeye başladığı için bu aylarda oluyormuş
brknbrt Biz de benzer bişey yaşadık çok zorlandı kakasını yaparken Tırnak üstü kadar katı sabunu zeytinyağına bandırıp fitil gibi uyguladık 10,15 dk içinde yaptı
Mervetnl brknbrt sabun mu 🥹 Gliserin kansuk alın eczaneden sabun fazla kimyasalll sonuçta eriyor orda azda olsa emilim oluyor vücuduna.