Kızlar merhaba oğlum 3 aylık emiyordu sütüm kesildi mama vermeye başladım belli bı zaman çok güzel içiyordu şu 1 haftadır biberonu ağzına almak istemiyor açlıktan ağlıyor ama karnını doyuramıyorum sadece uyurken veriyorum rahatça yardımcı olur musunuz nasıl başa çıkabilirim bununla