edabolukbasi Mehtap08 ilk aşısında geçe üçte yapmıştı ateşi bugün ikinci dozu olduk bakalım kaçta yapacak
DarkSwan Mehtap08 5-6 saat sonra ateş ve beraberinde huzursuzluk yapmıştı bizde. Siz ara ara ateşini kontrol edin. Biraz huzursuz olabilir bebeğiniz korkmayın. Biz o korkuyla acile bile gitmiştik, bir şey yapmadan göndermişlerdi bizi.
Dilek0001 Mehtap08 dün olduk bizde. 24 saati geçti. Huzursuzluk ateş vb birşey olmadı henüz. Sadece aşı yeri hafif sivilce gibi