Elif171 Merhaba kızlar 7 ay önce sezeryan doğum yapmıştım üç defa adet oldum ve çok fazla kanamam oluyor bugun 4.günüm iki gündür çok fazla kanamam var doktora randevu bulamadım normal mi bu
Haydinn Elif171 normal bence benim de başıma geldi resmen iki ped takıyordum kan kaybından ölücem falan sandım 😂
aura_meselesi_bu_sekerim Elif171 ben 5 ay oldu daha damla adet olmadım 40 liyken kanama hariç. Doktora gittim hormonlar hersey normal emzirdiğiniz için gecikiyor dedi doktorum normal dedi 🙄🤷♀️
Elif171 Haydinn geçiyormu sonra yoksa artık hep böylemi olcak ped ve çamaşır değiştirmekten bıktım valla korkuyorum kötü bişeymi var diye zaten Googleda direkt kanser teşhisi çıkıyor 🥴
Elif171 aura_meselesi_bu_sekerim bende ilk adetimi 5.ayda oldum az bişey oldu 3 gün sonra kesildi ama son iki adetim aşırı fazla korkmaya başladım
Ayyss06 Bende doğum yapalı 4 ay oldu hala adet olmadım gerçekten bunaltıcı bı durum bu yüzden ödem oluyorum bunaliyorum