ElfAlparsln Nazandefne Allah korusun fazla çalışır motoru yanar patlar onun yerine orhan osman kolik müziği açın çok güzel karışık sesler var biz 1yaşındayız hala açarım
Hulyaaa Nazandefne 18 aylık hala süpürgeyle uyiuor . Bir zararı yok demişti doktor ama ben bile aşırı rahatsız oluyorum bu sesden. Bı şekilde kesicem de nasıl yapicam blmiyom
Selimikomom Nazandefne bizimkide saç kurutma makinesi sesi offf kafamda zonkluyor 😩 sesi kapatınca oğlum gözlerini açıyor
Nazandefne Yok yanlıs a ElfAlparsln yok balım telefondan acıyorm sadece bı bucuk aylık ya erken mı suan yapmamalımıyım
ElfAlparsln Nazandefne olaya cahil kalan ben 😅 hiç dinletmediğim için 😅 yazdığım müziği dinlettim ama bi müzikle uyuması güzel oluyor ya mesela benm oğlum onu açınca uyuyacağını anlıyo zaten genelde böyle ilk aylarda daha iyi oluyo dinletmek
purpleblue Ben de uzun bi süre beyaz gürültüyle uyuttum sonrasında pış pışlı ninni buldum onu dinleterek uyutmaya başladım