Kızlar 9 Nisan’da teknosadan Dyson kablolu aldım almaz olaydım panomatic başlığı alt kısmı kırık çıktı kablosunu görülüyor çekimi iyi değil tozu kılı geri dışarıya veriyor 5 defa gönderdiler hepsi aynı geldi geçen haftada süpürge ile birlikte gönderdim dün geldi aynı şekilde çok sinirlendim aradım iade etmek istiyorum dedim tmm dediler sistemde hata var daha sonra arayın dediler sabah aradım teknosadan aldığımız için iade yapmıyoruz dediler teknosoyu aradım buraya getirin biz Dyson a gönderiyoruz kabul ederlerse iade yapıyoruz dediler akşam götüreceğim sabah aradığım Dyson da ki bayan hemen tüketici haklarında ki bı maddeyi söylüyor bana kendilerinden değilde başka yerden alırsak ilgilenmiyorlarmış iade yapmıyorlarmış iade almazlarsa ne yapacağım tüketici haklarına gitsem hak kazanamazsam kırık başlıkla mi kullanacağım bilemedim