Cemile45 Mrba kızlar ben 8 gün önce sezeryan oldum ve bugün kontrole gittim çok şükür bir şey yok dedi doktor , ama ben korse giyip gitmeyeceğimi unutum sorayım , sizce giymeye başlayayım mı , siz ne zaman giydiniz , yardımcı olursanız sevinirim 🫠🥰😇
Haydinn Cemile45 giymedim ben ama 1 hafta sonra takabilirsin demişti geçmiş olsun size de sağlıcakla büyüsün minik 🥰