6 aylık kızım ayın 8inde idrar yolu enfeksiyonu geçirdi antibiyotik kullandık bıraktıktan 3 gün sonra öksürük başladı . Daha çok uykusunda öksürüyordu dün hastaneye götürdüm gribal enfeksiyon dedi ciğerleri temiz ama boğazında kızarıklık var dedi. Yarın aşısının olduğunu söyledim ateşi olmazsa yaptır olursa ertele dedi. Ateşi yok ama çok balgamlı öksürüğü var ne yapmalıyım şaştım kaldım. 😔