Kızlar oğlum 8 aylık ve biraz maddi sorun yaşıyoruz kayınvalidemlerle beraber yaşıyorduk evi ayırdık eşya eksiğimiz var ve eşimin çalıştığıyla anca evin ihtiyaçlarını karşılıyoruz bi kaç ay çalışıp eksik eşyalarımızı alsam mı diye düşünüyorum . Ama bir yandan bebeğim daha küçük başkasına emanet etmeyide içim el vermiyor yani bana en çok ihtiyacı olduğu dönem iki arada bi derede kaldım çalışan anneler nasıl yönetiyorsunuz bu süreci hem iş hem çocuk hem ev zorluyormu , bebişlerinize kim bakıyor akıl verin lütfen 🙏🏻