Sumeyyeakmannn Meraba hanımlar bebeğim 41 günlükken sünnet oldu olduktan pipisi derinin altına girdi geri çekildi beni onu düzeltiyorum ama sonradan gene geri gidiyor basına gelip düzelen varmı , insan takıyor ister istemez
Deletedmom115 Sumeyyeakmannn 3,5aylıkken yaptırdım ben 7. Ayında falan pipisi çıkmaya başladı merak etme normal bir şey.
Eymu Sumeyyeakmannn Ahh aynı durum benim bebeğim 2.gün oldu sünnet taburcu olmadan yaptırmıştık dünkü muayenede çocuk doktorumuz sünnetsiz sandı o derece😔bidaha bi toparlarlar diyede espri yaptı fakat birdaha bebeğimin canını asla yakmam sonuçta sünnetli ve düzeleceğine inanmak istiyorum
Tgcs Sumeyyeakmannn bizimde aynı. Kilolu bebeklerde deri one gelır sorun yok dedı cocuk cerrahı sunnet yapan dr. Sadece yıkarken deriyi ıtıp hıjenını temızlıgı nı saglamayı ihmal, etmeyın dedı
Sumeyyeakmannn Deletedmom115 hımm herkes tekrar sünnet olur diyo da komple kaç ay snra cıkar suan 7 aylıkta insan tedirgin oluyo bida canı yansın istemem yaa iyileşmişken
lamiya1905 4aylikken yaptirdim ş an 5.5 aylik doktor bakti gecen hafta surekli sen duzelt oyle kalmasin normal dedi. Bide dediki daha sertleşmediyi icin sunnetten sonra oyle oluyor. Bende her actigimda duzeltiyorim😑
Sumeyyeakmannn Eymu bizim doktorumuz geri çekin düzelecek bunda biley yok dedi hatta korktum ve çocuk cerrahından götürdüm oda aynı şeyi söyledi eti yağlı olduğu için oluyor büyüdükçe düzelir dedi ibşallah düzelirler yaaaaa
Tgcs Sumeyyeakmannn evet dedı. Kendı cocuk, Dr umuzda sunnet kım yaptıysa cok guzel olmus kılodan boyle deri gelebılır korkmayın dedı
Sumeyyeakmannn Tgcs hımm bizde aslında götürdük cerrahi doktoruna geçer dedi , bir an önce geçsin diye bekliyor insan yaa , birde bazı insanlar bu niye böyle içeri vs bida sünnet olur diyen bile var
Sumeyyeakmannn Sirius-10 merhaba yeni girdim ksuura bakmayın evet cok az kaldı diyebilirim eskiye nazaran doktorumuz normal diyor bir sıkıntı yok diyor