Seyma_16 AleynaArzu40 8 ay oldu bende sakliyorum hala anı olarak 🤓 yapisma icinde kontrolde kisa bi islemle aciyolar yapismayi
Yesim61 AleynaArzu40 bende dün evde sünnet ettirdim bizede deride yapışıklık var denildi ama doktor ayarladı onu yani bir sorun yok dört dikiş atıldı dün bir tanesi düştü düne rağmen yarası hızlı iyileşiyor
AleynaArzu40 Yesim61 hayırlı uğurlu olsun Allah damatligini da göstersin siz deriyi ne yaptınız sünnetten sonra
Seyma_16 AleynaArzu40 bize steril bisekilde verdiler guzelce sarmislar bende kutuya koydum ekstra bisey yapmadim ☺️
Seyma_16 AleynaArzu40 tabi canim kurudu kucucuk bisey kaldi ben atmaktan yana olmadigim icin oylr kalmasini istedim dursun nolcak. ☺️ butun hastane kağıtları bileklik gobek bagi ilk emzigi vs hepsini ayni yerde tutuyorum
Seyma_16 AleynaArzu40 himmm ben onu hic bilmiyordum duymamistim ta iste burda ogrendim ama gecmis oldu
TwinMom- AleynaArzu40 Oğlum 3 aylık ile. Oldu. bize de verdiler 🙈🙈 ben çöpe attım. Ne yapacağım ki 😄😄
AleynaArzu40 TwinMom- çöpe atmayın kediler yiyip hastalanır çöpe atacaksınız da meyve suyu şişenin içine filan koyup atın