Kızlar 35günlük bebeğim var yüzü isilik olmuş gibi pıtır pıtır ama çok giydirmiyorum ve terlemiyor isilik olma ihtimali yok. Bu arada emziriyorum her gün çikolata yumurta ve çilek tüketiyorum bunlar alerji yapan gıdalar acaba bebeğime sütten dolayı bunlar alerji mi yaptı? Yanda kilo alma aşamasında bebişler etlenirken yüzü böyle pıtır pıtır olurmuş diyorlar doğruluk payı var mı bilmem😄