Başlıktaki gibi arkadaşlar süt artırıcı öneriler verir misiniz? 28 günlük bebeğim var anne sütü ve mama ile besleniyor sütüm yetmiyor hep önce meme veriyorum ama doymuyor malesef ek olarakda mama veriyorum 2 mememi sagdigimda 30 cc anca çıkıyor sık sık emziriyorum sık sık sagiyorum ama yine sütüm artmıyor bestlak damla aldım internetten yarın gelir büyük ihtimalle başka önerilerinize açığım bu arada fazlasıyla su tüketiyorum