Kızlar bugün ilk ay aşımızı olduk sağlık ocağında doktor da parol şurup verdi eve gelince biraz huzursuz olunca hemşirenin dediği gibi bir çay kaşığı verdim az önce prospektüsta da iki ayın altındaki bebeklerde kullanılmaz yazıyor doktor neden verdi o zaman bir şey olmaz değil mi 😞