Merhabalar değerli anneler kızım 4 ay 18 günlük yaklaşık bir haftadır ishal çocuk doktoruna götürdüm sıra alamadım acilden baktırdım acildeki doktorda ilaç yazmadı sütünü ver dedi sabahtan beri 4 defa ishal oldu sağlık ocağına götürdüm toz yazdı bu gün başladım başına böyle bişe gelen var mı acaba