Kızlar 1 ay 15 günlük bebeğim az önce öğle uykusundaydı.aynı odadaydık o uyuyordu ve ben telefon ile oynuyordum.oda da ses seda yoktu öyle yüksek ses veya gürültüde olmadı.bebeğim birde yüzü. Ağlamaklı oldu çığlık atar gibi bağırarak ağlamaya başladı aniden ve o kaplı gözleri aniden fal taşı gibi birden açıldı.hemen eğildim beşiğe yanağına dokundum tmm oğlum burdayım dedim yumuşak bir sesle.hemen sustu kucağıma aldım.baktım uzatmadı.yani çok korktum.normalde uykusunda gülüyor ve uykusunda ağlar gibi yapıyordu hafif hafif ama bu denli hiç olmadı.sizce normal mi?