Beraninannesii Kızlar bebeğim mama sandalyesini çekti ve yere düşürdü tepsisi kırıldı oraya ne yapabilirim yemeklerini kendisi yiyor o yüzden bişey yapmam lazım( Bağlantı yerlerini kırdı)
-_-hUysUzvetatlikadin Beraninannesii kaç yaşında ben o tepsini komple çıkarttım boy olarak kendi yemek masana denk geliyorsa benim gibi yap ben direk mama sandalyesini bizim sandalyeler gibi kullanıyorum artık illa kullanman gerekirse kuvvetli yapıştırıcı deneyebilrsin veya kuvvetli silikon yapıştırıcılar o tarz plastik ürünleri güzel yapıştırıyor
midekoruyucu Beraninannesii bizimki de kırık mama sandalyesini masaya iyice yaklaştırıp öyle yediriyorum. Kendi yiyor. Artık daha büyük bir masaya sahip olduğu için daha çok dağıtabiliyor 😂😂
Beraninannesii midekoruyucu Masamız mama sandalyesine göre biraz alçak kalıyor ama büyük ihtimal uzanamaz daha minik kolları 🥲 11 aylık 🥲
-_-hUysUzvetatlikadin Beraninannesii hımm kötü olmuş ben ayarlanabilir bir mama sandalyesi sandım ama belki saçma gelir dolap uygulamasında falan belki bulursun örneğin tepsisi sağlamdır ama başka yeri kütüktür falan uyguna alırsın
midekoruyucu Beraninannesii öperim onun o minik kollarını 😘😘😘😘😘 şimdi mama sandalyesi nasıl kırıldı bilemiyorum ama bizim kız yürüteci kırmıştı hoplaya hoplaya 😂😂😂 eşim telle alttan bağlamıştı 😁😁😁😁 idareden öyle bişey de yapabilirsin ama bence yenisini al çünkü mama sandalyesi hayat kurtarıcı olmazsa olmaz bişey. Şimdi kullanamıyorsa ilerde de kullanamaz diye düşündüm bilemedim
Beraninannesii -_-hUysUzvetatlikadin Şu A101e gelenlerden almıştım baya dandikmis. En kotu ihtimal bunu babannemize bırakıp yenisini alırız napalim sürekli sökup taşıyorduk zaten🥲
Beraninannesii midekoruyucu Benim için hayat kurtarıcı şuanlik zaten emekleme biseyde yok en azından ona koyuyorum yanımda duruyor sesi cikmiyordu birde yemeğini kendi yiyor . En mantıklısı yeni almak🥲
-_-hUysUzvetatlikadin Beraninannesii ay alırsan kesinlikle ayarlanan katlanmalardan al derim acayip kullanışlı ve hafif bende zamanında onlardan alacaktım hediye gelince almamıştım