Arkadaşlar sezeryan dikiş yerim 4 tane dikiş açıldı kan boşaltıldı dün gece sargıyla kapatıldı o 4 dikiş ne zamana iyileşir erir tutar geçer yardımcı olurmusunuz bilgilendirirmisiniz beni 2 gün kapalı kalacak açılma vs olmaz demi yürüyüş yapsam devamlı yatmak istemiyorum aklıma takıldı duş be zaman alabilirim mikrop kapmasını istemiyorum birdaha duşu yapa oraya bant yapıştırıp kapalı şekilde ora öylemi alayım duş