mertalibrother Kızlar hesabım askıya alındı biraz kurcaladım son zamanlarda acaba yanlış bir şeyemi bastım anlamadım Kaç senelik hesabım cok üzüldüm Varmı başına gelipte kurtaran
Suheyla_sultan mertalibrother boşver iyi olmuş bence bende yeni kapattım ohhh dünya varmış diyorum çok zaman kaybı ona bak buna bak 😀 şimdi alıyorum yeli azcık vatsaba azcık burası koy kenara
mertalibrother Birdunyabircennetannesi yok eminim çalınmadıgına Ben yaptım farkındayım dogum tarihimi değiştirdim s*lk gibi yanlışlıkla 2011 yapmışım 18 yaş altı oldugum için askıya aldılar
midekoruyucu mertalibrother 🤷🏻♀️ ben de bilemedim instagram kullanmıyorum çünkü, üste çıksın diye yazdım öyle 🙇🏻♀️
mertalibrother midekoruyucu aslında iyi oldu kapanması vaktimi cok harcıyordum ama bi yandanda özledim bir günde sürekli elim instagrama gidiyor offff bilmiyorum nolcak
midekoruyucu mertalibrother yenisini açmak zor olmamalı 🙄 ya da cidden kullanma. İnsanın vaktini baya baya çalıyor
mertalibrother midekoruyucu açtım ama eski ortamım yok herşeye 0dan başlamak zor takıpçilerimi bulmam zaman alıcak o yüzden hiç içime sinmedi geri kapattım Neyse vardır herşeyde bi hayr açılsa sevinirim ama açılmazsada artık unutmaya çalışıcam aşırı bagımlı olmuştum
mertalibrother Suheyla_sultan çok haklısın valla okadar elim alışmışki telefonu açar açmaz hemen instagrama basıyorum sonra hesabım olmadıgını fark ediyorum …of alışmam lazım 😂😂😂
Suheyla_sultan mertalibrother alışıyorsun valla hatta zamanın daha kaliteli bir hal almaya başlıyor. Bak 1 hafta sonra nasıl alışıyorsun ben şiödi hiç aramıyorum. Zaten dolandırıcı kaynıyor instagram dan alış veriş de yapmazsın işte 😀
mertalibrother Suheyla_sultan ah darısı başıma 😂 kaliteli zaman geçirmek istiyorum parmaklarım uyuşurcasına keşfette dolanmak zaman kaybı🤪