Kızlar oğlum 6,5 haftalık, ve yeni doğduğunda anne sütü verdim ve aptamil kullandım bebeğime sütüm yetersizdi diye, sütüm kesildiğinde Aptamil oğluma ağır geliyordu 3,4 gün kakasını yapmıyordu ve çok gazlıydı. Sonradan SMA kullandık oda gazı tetikler gibi oldu, en sonunda HİPP combiotic e geçtik 2 haftadır kullanıyoruz memnunda kaldım günde 2 kez kakasını yapıyor ve gazı azaldı, fakat doyurmadığını fark ediyorum artık bugün eşimde fark etti, oğlum 2 saatte bir 120/150 cc içebiliyor ve asla onu ¾ saat boyunca tok tutmuyor, normalde aptamile 3. ay sonunda geçicektim fakat şimdi tekrar geçmek istiyorum, acaba sık mama değişimi bebeğe zararlımıdır. Yaşayan varsa yazabilirmi lütfen 🌸 bu arada oğlum 3
kilo doğdu şu an 5 kg