Minnakordek pardon da vermek zorunda mıyım hanımefendi gerçekten tuhafısınız ben kendi çocuğumdan mesulum siz kendi ayıptır ya siz verdiniz Allah kabul etsin lakın ben ne alaka benim durumum yok ben tanesını 180 tl aldım suan bir oku tane mamasının parası çıksın diye başkası ihtiyacı görülsün diye veriyorum uygun yoksa kım verır bu fıyata Allah rızası ıcın ayıptır yaptığınız insafsızca konuşmayın ben hayır yapan bir insanım lakin bu konuda zorlama olmaz az bir konuşma daha olsa beni linçliceksiniz aaaaa