aybukakaya Merhaba annişler sezeryan olalı 12 gün oldu dikişlerim var ve yarın alınıcak nasıl alınıyo korkulcak bişeymi acıyormu 🙄
Deletedmom772 aybukakaya Alinicakmi?Sezeryanda dikisler aliniyormuki?çikan ipleri goruyormusunz?o uzdenmi aliniyor?bende sezeryanliyim aama bende alinmadi hic o uzden merak ettim
Hazal_annesi aybukakaya hiç acımıyor ipi bir başından kesip çekiyorlar hissetmiyorsun bile 5 saniyelik
aybukakaya Deletedmom772 estetik olan var bide olmayan var benim 1.kızım estetik oldu aldırmadım ip yoktu yani 2.yi devlette oldum ama ip var o yuzden alınması lazım mış