Kızlar dün akşam mutfakta yemek yaparken oğlum kaydıragından düşmüş çok kötü bi düşüş kolu tutma yerine sıkışıp düşmüş 😥
Acile gittik akşam alçıya aldılar doktor cuma gününe kadar iyileşmezse kaynamazsa ameliyat olur dedi çok korkuyorum. Çok küçük henüz 29 aylık dualarınıza bizi de almayı unutmayın lütfen çok kötü oluyorum düşündükçe, rabbim kimseyi evladiyla sınamasın.
Dirsek olduğu için çok kötü dedi etli kemik suyu yediriyorum lütfen yaşayan bilen varsa süreç nasıl geçti ameliyat olmasından çok korkuyorum 😭😭