joyfulmom kızlar sevim alan şubesinden randevu aldım bir anda karar verdim ama nasıl bir işlem yaptırırken acıyor mu kalıcılığı var mı daha önce yaptıran var mı bilgi verir misiniz
Pol34 joyfulmom yakın arkadaşım yaptırdı memnun değildi zaten 1 hafta kadar çok kurudu bi garip oldu dudakları çatlar gibi oldu sonrasında renklendi ama yolda görsem ay dudakları canlı duruyor demem normal dudaktan bi ton koyu
joyfulmom Kadifemsii yaptırmadım ama araştırdım pek içime sinmedi vazgeçtim çok acılıymis ve kalıcılığı fazla değilmiş söyledikleri gibi uzun süreli değilmiş yani yaptiranlarin yorumlarını okudum Şikayetvarda da enfeksiyon olanlar falan olmuş gerek yok dedim ☺️
Kadifemsii joyfulmom evet size yazdıktan sonra bende biraz araştırdım birkaç görüntü gördüm güzellik merkezlerinin paylaştıkları gibi asla değil. Yerinde bir karar vermişsiniz 🌸
joyfulmom Kadifemsii dudaklarım ince yada solgun değil yani keyfi yaptırmak istemiştim sadece. Soyulabilir rujlar varmis onları deneyeceğim gün içinde rengi kalıyormuş bulaşma riski de yok ☺️
joyfulmom Kadifemsii yazın özellikle ruj biraz zor oluyor ben çok seviyorum ama yazın bulaşıyor hoş olmuyor. Soyulani deneyeceğim bakalım
joyfulmom Pol34 evet öyleymiş iyi ki yaptırmamisim. Güzellik merkezleri hemen işlem sonunda paylaşım yaptıkları için güzel görünüyor ama mesele sonrası tabi