Cyerg Moana güzel duruyor ama ilk defa gördüm bu rengi, sarılı grili mi, gri saçı çok seviyorum ya ne diye geçiyor onu da bilmiyorum da 😂 gri candır 🩶
Moana Cyerg gri mi lila mı sarı mı bende bilemedim. Gerçekten güzel mi duruyor. Ben çok üzgünüm dünden beri 😂
Cyerg Moana tek renk olsa daha güzel olurmus bence🩶 kuaföre gidin bunu söyleyin,yani istediğiniz neydi görsel varsa gösterin iki renk olmuş saçım deyin
edafmo Moana tam tutmamış saçlarınız sanki😳 kimi yerler gri kimi yerler sarı ama cila atılırsa belki toplanır
Moana edafmo cilayla halledilebilir mi gerçekten. Perşembe günü gel tekrar toparlayayım dedi ama kararsızım ya daha kötü olursa diye
simiyyy Moana başka kuaföre gidin ya. Açıcı yapmış üstüne boya tutmamış resmen genel olarak renk hoş sadece
Namkol Moana Maalesef çok özür dileyerek bende beğenmedim. Ne renk olduğu ne yapıldığı bile belli değil çok amatörce duruyor. Kusura bakmayın sizi üzmek için demiyorum. Fikrimi söylüyorum. Kuaförümle görüşürdum sizin yerinizde olsam
Moana Namkol estağfurullah tabiki sözlerin fikirlerini öğrenmek için açtım postu zaten bende beğenmedim. Çok doğru söylüyorsunuz saçta lila gri sarı her renk var. Sadece bana mı kötü geliyor diye merak ettim. Kuaför de beğenmedi persembe günü gel düzelteyim dedi
Aysunsahra Üzülme kötü değil hatta daha kolay 1 saatlik işlemle düzeltilebilir.ben emzirirken korkuyorum boyamaya ama düşünmüyor değilim .
barlassmoom Moana olabiliyor sarı saçta tam renk tutturmak oldukça zordur. bir kaç yeri az açılmış herkes sizi böyle durdurup saç renginize bakmaz nasılsa 🥰 ben çok beğendim bir kaç cila sonrası harika olur