Ozlem2904 Sevgili anneler siz yaprağın içine ne koyuyosunuzda böyle ekşi bir tadı oluyor sadece limon m? Ben limon koyunca böyle b acı tat geliyor bana yaprak sarması için iç tarifi verebilir misiniz
Nacafa Ozlem2904 ay niye sadece Samsunlu anneler sjsjd Samsunlu komşularım nar ekşisi katıyordu bende limon tuzu kullanıyorum
Ozlem2904 Nacafa samsundan yediklerimde bu tadı aliulrumda 😅😅 daha sonra kimde yediysem princ tadı aldım
gozleri_deniz1 Ozlem2904 samsunda aşlık dediğimiz bir buğday türü var biz onunla yapıyoruz birde ben en son dere otu ve nar ekşisi koyuyorum sarmaya en güzel tat veren bu arada bol soğanlı olması bence
Bugleminannesi28 Ozlem2904 nar ekşisi 🤍 ama nar ekşisinin tadı da önemli ben mesela marketten aldigimi asla katamiyorum annem hatayli oranın nar ekşisi çok güzel hakiki ondan katıyorum bir damlası bile eksikliği veriyor marketteki nar ekşisi çok tatlı geliyor