Betulbiceer benim bebeğime de doğduğundan beri öyle dediler. En yakınlarım bile. Sanki kendileri 5 kilo dogurdular 😂 zayıf da olabilir yani yapı, ki doktorumuz hiçbir zaman zayıf anormal bir durum görmedi ayına göre normal dedi. Hatta ek gıdada hiç yemek yemediği bir ayda ben kesin kilo vermiştir dediğimde çok iyi almış dedi. Elalem hep öyle. Ben kimsenin bebesine kilolu da zayıf da demem ikisi de anneyi üzer haddime de değil zaten. Doktor kontrolünde normal de geç herkese