Kbraagun1 Merhaba kızlar bugün raporum bitti çalıştığım yer çıkışımı yaptı işsizliğe başvurdum ne kadar zaman içerisinde belli olur bilginiz var mı
[silindi] Kbraagun1 Mesaj ile bildirim geliyor, başvuru yaptıktan 3 gün sonra onay bilgisi gelmişti bana. Her ayın 5inde yatar
Lylozzd Kbraagun1 işsizlik ödeneği hesaplamak için siteler var aldığınız maaş ve çalışma yılınıza göre değişiyor google dan hesaplama yapabilirsiniz