Ardenboli ozel hastanede dogum yaptim izij bitimkne yakin dr mu mesaj attim 1 ay daha uzatabilmek için rica ettim. Rapor bitimine gel yardimci olurum dedi. Gittim kadin hastalıkları ile ilgili bir hastalik yazdi 30 gun heyet raporu çıkardı 30 gun bitince tekrar almak istersen farkli bir bolumden alabilirskn demisti bana 30 gun yetti