Bebeg Dün 3lü karma aşısını yaptırdık. Dünden beri saat başı beslenmek istiyor yoksa huzursuz oluyur uyumuyor uykusu olduğu halde bu durumu yaşayan varmi normal mi. Bebeğim emmiyor sagip veriyorum anne sütü ve mama ile besleniyor