Elif2000 Bebeğimde b12 düşük iştahsızlık var. Multimix şurup verdi. Doktor. Lakin 2/12 yaş için kulanim yazıyor. Ve beyinde gerileme kusma yaptığı yazıyor. Alkol içeren bir ilaçmiş. Bu ilacı kullanan biri var mı?
Aysekl Benim bebeğimde de düşük çıktı ocean sprey kullanmaya başladık 4 _10 yaş arası kullanım için diyor ama doktor önerdi kaç aylık bebeğiniz
Aysekl Lahana turşusu nun faydası mi oluyormuş . Doktor benimde tahlil olmamı istedi emzirdigim için oldum ve düşük çıktı bende ilaç kullanicakmisim siz kullanıyor musunuz
Elif2000 Aysekl Evet faydası var Doktor Saraçoğlu demişti ordan biliyorum. Birde bakıyorum e nabızdan yazdığı ilaç gözükmüyor. O yüzden yedirmemeyi düşünüyorum. A D vitamini b1 b2 vitamini içeriyor yazıyor .