Sdr123456 kahve yanına normalde hiç bişey istemem ben. Ama ikram olarak çifte kavrulmuş minik lokum, renkli şekerlemeler, çikolatalı badem şekerlerden filan ikram ediyorum ben. Hani çay değil yani sonuçta bişey yapmaya gerek yok bence. Çaya gelse başka şeyler lazım