Ela65 yaş aralığı olarak değil de sizin dediğiniz 1S olan en yavaş akım biberonda bir iki delik var damla damla akıyor o benlm bebeğime yetmiyordu çok yavaş az geliyormuşuz sinirleniyordu siz bebeğinizin ayına göre nasıl seviyorsa ona göre akış hızını seçebilirsiniz M olan orta akım L olan hızlı akım ki zaten L olanlar bile şırıl şırıl akmıyor sadece delik sayısı fazla ben L kullanıyorum