pamuksekerinannesii büyük kızım 2,5 aylıkken ve küçük kızım 40 günlükken 12 saat uçak yolculuğu yaptım. İkisinde de hiç sorun yaşamadım. Gece uçuşu almıştım. Yol boyunca uyumuşlardı. Büyükte 3 kişilik koltukta eşimle aramızdaki orta koltuğa yatırmıştık. Küçük de ön koltuk boştu, puset almıştık. Pusetli de rahat ama otur kalk onunda ayrı bir yükü oluyor. Uçak kalkarken ve inerken emzirin yada emzik verin ya da biberonla mama verin. Ağzını açıp kapama hareketi olsun ki kulakları tıkanmasın. Uçağın o beyaz gürültü sesiyle küçük bebekler genelde uyuyor.